Yazarin kitabini ilk kez okumama ragmen cok begendim ve memnun kaldim boyle guzel ve anlamli bir kitap hic okumamistim icndeki ders verici konular cok guzeldi ve insanin icini rahatlatan ayni zamanda da kendini hic tekrar etemeyen konular vardi yazara bundan sonraki kitaplarinda basarilar dillerim
Ben değerli olduğumun farkına, başkalarının değersizi o olduğum zaman vardın.Kendime yetmem gerektiğini kimseye yetemedigmde ve kimseyi mutlu edemediğim de