bora•

bora•
@bigitsemkeske
𝗈̈𝗅𝗎̈𝗆 𝗒𝖺𝗄ı𝗇.
okuyacak kitap bulamıyorum ya klasik kitap onerir misinizz?
bora•
kimse önermiyor ya i am alonee. aman neyse
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
okuyacak kitap bulamıyorum ya klasik kitap onerir misinizz?
bora•
of aptal lavine neden inandım amk.
okuyacak kitap bulamıyorum ya klasik kitap onerir misinizz?
bora•
anasını satayım, tum klasikleri okudum hala kitap arıyom.