Kitap gerçek bir manifesto. Önüne geçemediğimiz nefsani isteklerin sonunda nereye gideceğimizi nasıl bir sonun bizi beklediğini tüm gerçekliğiyle anlatıyor. Hayatta yaşadığımız kırılmalardan birisine aracılık edebilecek nitelikte bir eser olduğunu düşünüyorum.