Sadettin Ökten'in bir sözü var:
"biliyorsunuz en büyük fakih kalbinizdir" der.
Ben bu sözü alıp alıp kalbime danışıyordum bazı şeyleri. Sonra bir şeyi farkettim yine kendimce. Fakih bir kalbim var mı, bunun için çabaladım mı ki!
Nasıl olur fakih bir kalp? Kalbime incelik öğretmeliyim o halde. Ona güvenecek kadar arı, duru olması için çabalamalıyım. Fakih bir kalp olmak için kaç fırın ekmeği yeterli. Haydi Hıdır sıva kolları, seferde sanırdın kendini, düş yola...
🌾