Karanlık mı boğan beni;
Düşüncelerimin ağırlığı mı?
Gece olduğunda beliren
Yakan ciğerlerimi
Aldığım her nefeste
Ne çırpınacak mecalim var
Ne de teslim olacak halim
Sürükleniyorum iki uçta
Ne vazgeçebiliyorum kendimden
Ne kavuşabiliyorum benliğime
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıkıp atmalı mı köprüleri
Yakıp uzaktan mı izlemeli
Binbir emekle inşası mı değeri
Nerden vazgeçerse kurtarabildiği
Ömründen kalanı mı?
Belki de vazgeçebilmeli eserinden
Nasıl Yarattı ise elleri ile
Bir kıvılcımla yok edebilmeli
Sonuçta yıkım da bir sanattır.