Ama bana var dediler

Ama bana var dediler
@bilgisizim
Aktif olmayacak
çocukkenki halimiz: tvde ölen kişileri gerçek hayatta da ölüyor sanıp ağlardık . şimdiki halimiz : tvde ölen biri olsa, o başrol ona bir şey olmaz diyoruz . zaman insanları , duyguları , düşünceleri değiştiriyor .