insanlardan kaçmak için onca çaba gösterdiğine göre, kendinden başka herkesi yaşamak zorunda kaldığına hükmetsek... ve gidip bütün bunları onun kulağına fısıldasak, alaycı bakışlarını yüzümüze dikip ne denli anlamsız insanlar olduğumuzu bize söyler mi acaba?