g

g
@binincitekil
umut ediyorum ki minel'in korel'i
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
saçların yandığım ateş, elmasların yolumun ışığı, ellerin korkularım, zihnin hapishanemdi. ve kalbin... senin kalbin, benim kıyametimdi.
seni bekleyeceğim, ilk öptüğüm yerde, papatyaların orada, uçurumun kenarında.
ve umarım bana sarılmadığın için pişman olmazsın
büyüdü, yaşadı, anmadı adını hatta sildi. ama bir kez daha Korel'i unutamadı.