Esma

Esma
@binlercekeziyigeceler
Kendimi kötü hissettiğimde çalıcak tek güvenilir kapım burası aynı hisleri paylaştığım belki ağlayarak ,belkide gülerek yazdığım şeylerin hayatlara dokunmasını içimi dökmeyi seviyorum “acıları içinize atmayın”
Geçmiyo bu lanet gece
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık uyumak içinde uyanmak içinde bir nedenim kalmadı
Aşk
Düşmanımı bilmek üzmüyor beni en yakınımı bilememek üzüyor
Aşk
Yalan söylemiş olmayı dilerdim sana derdim evet benim yüzümden oldu diye ama sen bana inanmamayı tercih ettin
Aşk
Beni bıraktın ve gittin bu soğuk kış gecesinde
Aşk