Ancak bir düșünüründe dediği gibi, "burası belki de yașamın bilinmeyen bir șekilde taș uykusundan uyandığı, fakat henüz bu katı bașlangıç noktasından tam da ayrılmadığı bir yerdi."
Narkissos için ağlıyorum, ama onun yakışıklı olduğunu hiç fark etmemiştim ben. Narkissos için ağlıyorum, çünkü sularıma eğildiği zaman, gözlerinin derinliklerinde kendi güzelliğimin yansımasını görebiliyordum."
Dünyanın en efsanevi, en mitolojik varlığı keșfedilmiș olsa aklım bu kadar karıșmazdı. Mucizelerin Yaradan'ın elinden çıkmıș olması anlașılır bir durumdur. Fakat imkansızı birdenbire gözümüzün önünde gizemli bir șekilde ve insan eliyle yaratılmıș olarak görmek insana aklını kaybettirecek türden bir durumdu!!