Kitabın kapağı içeriğine göre olması gerekli halde kanaatimce.
Doğu Türkistan hakkında okuduğum ilk kitap olup, devamını getirmem gerektiğini düşünüyorum.
Unutulmuş yada sesi az çıkmış bir toplumun sesi olamadığı için ayrı bir hüzün besliyorum. İlk defa okuyan bir için ideal bir kitap olmuş.
Kızıl rejimin bu soykırımı devam ettiriyor olmsı ve bizim manen madden birşey yapmıyor olmamız üzücü.
Kitapta en çok şurası dikkatimi çekti diyemem çünkü her bir yeri ayrı kıymetli.
Siyonistlerin mallarını almayıp hassasiyet gösteriğimiz gibi kızıl rejimin (ç*n) mallarını almamaya da ayrı hassasiyet göstermemizi elmez kılan bir kitap.