"Yaralar, kendimize gösterdiğimiz öz şefkat ve empatiyle iyileşebilir. Ancak iyileşmek, yaşananların tamamen yok olduğu anlamına gelmez. Bazı izler hep bizimle kalır; biz ise o izlerle birlikte yeni bir ben olarak yaşamayı öğreniriz."
Yaralarla kabuk bağlar da izleri bir ömür sürer. Ne kimseye tam anlamıyla anlatabilirsin ne de kendin anlayabilirsin. Bir gün ansızın çıkıverir karşına.