Sümeyye

Sümeyye
@bir_potterhead
Delirmek kaçınılmazsa, halimiz Nietzsche’dir. pin.it/69hSpc2FD
Belki pırıltı yok, ışıltı yok, renk yok, ama yine de insanım, kalbiyle ve düşünceleriyle bir insanım ben.
Reklam
Neden her şey böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor?
Sayfa 140·Kitabı okudu
Beni mahveden kötü insanlar yüzünden hep ağlıyacağım!
Hep bunu düşündüm, Varenka, biz insanlar, kaygı ve telaş içinde yaşayan biz insanlar, gökteki kuşların kaygısız ve masum mutluluğunu da kıskanmalıyız.
Reklam