bitirdim.. ve çok sevdim.. lily gerçekten büyüleyici bir karakter, hayran oldum. hassas bir konuyu açıklayıcı bir şekilde işlediğini düşünüyorum. seviyorsunuz ve nefret ediyorsunuz. lily kendi kendinin kahramanı ve döngüyü kıran cesur bir kadındı. onunla ben de gurur duyuyorum. seni tanıdığıma çok sevindim lily.
güncelleme yapmayı unutmuşum :')) başlarken seveceğimi düşünmemiştim ama cidden sevdim. sonu öyle bir bitti ki ikinci kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.
Kağıt PrensesErin Watt · Yabancı Yayınevi · 20211,196 okunma