"Kadının başkasının çocuklarına acıyıp ağlamasını görünce, içinde yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım."
"Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim."
Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.
Sayfa 26 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları