Eğer şimdiye kadar olduğu gibi, talih denen nesne diyelim, bize gülmemekte devam ederse, ne yapalım iki yıllık bir ayrılıktan sonra kavuşacağımız muhakkaktır. Buna ancak ölüm mani olabilir. Halbuki benim ölmeye katiyen niyetim yok.
Gönlümde, gözümde, aklımdasın biriciğim…Sen hudutsuz derecede içimdesin… Hudutsuz derecede sana sevdalıyım. Öyle bir aşığım, öyle bir aşığım ki, ancak fuzuli şairin yüreği böyle aşkla çarpabilmiştir…
Ben aşk mektubu yazmasını beceremedim. Sen yaz da bana model olsun diyorsun. Senin aşk mektubun harikuladeydi. Buranın ölçüsüyle, böyle bir mektup için üç sene yatılır billahi… Zati sen benden daha iyi şairsin, sen benden çok daha derinsin, yavrum. Ben belki daha sanatkarım.