Beyza

Puan vermedi·320 syf.··
2017 6. kitabı
Bu kitap sayesinde havacılıkla ve pilotlukla alakalı merak ettiğim bir sürü şeyi öğrendiğimi söyleyebilirim. İyi ki okudum dediğim kitaplardan. Yusuf Kurt bu yolda yaşadıklarını, duygularını o kadar güzel anlatmış ve hissettirmiş ki, kitabı okurken o uçakları ben uçuruyormuş gibi de hissetmedim değil :) Sevinçlerini, üzüntülerini, heyecanlarını gayet güzel bir şekilde anlatmış ve bu kitabı 9 ayda yazmış. Ve birçok kitapta da olduğu gibi, bitince üzüldüm ve bir süre kitaplığıma kaldıramadım. Kapağı bile o kadar heyecan verici ki, baktıkça mutlu oluyorum. Takıldığım tek nokta yazım kurallarına, bağlaçlara vs. çok takılan biri olduğum için ufak tefek yazım hataları gözüme çarptı :( Eğer havacılığa gönül vermiş biriyseniz, bu kitabı beğenmeme ihtimalinizin olacağını pek sanmıyorum.
Göklerin KurduYusuf Kurt · Cenevre Fikir Sanat · 2016118 okunma