behice·

behice·
@birbilen_
Yarın erken kalkacağımı düşünmek dışında her şey çok güzel 03:21
Reklam
Geçmişe takılıp kalmak da benim sorunum galiba .. Bir şeyler hep ukte kalıyor içimde. Pasif kalışım pişmanlık doğuruyor şimdi olsa gene aynısını yapacağımı bilsem bile🤷‍♀️
Bir insan kendine neden eziyet eder ki 😬😬 Ben kendime hep eziyet ediyorummmm/:
Kelimeler, bazıları tüyden bazısı demir... Erbain☘ İsmet Özel
adına "yaşamak" diyoruz "düşmana inat bir gün fazla yaşamak!" İsmet Özel☘ Erbain