📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Durdur zamanı bitsin her şey
Boğazda ne bir martı
Ne bir gemi
Yalnızca ikimiz
Ve açık deniz
Rüzgâr doldursun yelkeni
Gökyüzü, deniz, dalga
Yeni bir başlangıç hayata
...
Serinin son kitabı olan Gece Yıldızı mükemmeldi. Karakterlerin hepsi ayrı ayrı çok güzeldi. Adelina'nın hırsı, Afsuni'nin neşesi, Violetta'nin düşünceli olması, Raffaele'nin sakinliği... Hepsi çok iyi bir şekilde aktarılmıştı. Kitapta güldüğüm, çok sinirlendiğim, üzüldüğüm çok yerler oldu. Özellikle de Adelina'ya çok sinirleniyordum. Ama bu kitabın sonunda yaptıklarıyla beni çok etkiledi. Yazar efsane bir son yapmış.
Serinin her kitabında olduğu gibi yazım dili akıcı ve sadeydi. Okuyucuya duygular çok güzel aktarılmıştı.
Kitabın sonu gelsin diye heyecanla okudum fakat sonuna yaklaştıkça keşke bitmesin dedim. Çok güzel bir kitaptı, çok güzel bir seriydi.
Gece YıldızıMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,242 okunma