Valla sebebi ney bilemiyorum da hiç etkilenmiyorum hocam.Evet tiksiniyorum okudukça,nefret ediyorum ama hani ben bunu okuyamam hayır asla falan olmuyorum hiçbir kitapta.Hayatın akışında da böyleyim.Hiçbir şey beni şaşırtmıyor.Hissizleşmiş hissediyorum.Canımı sıkıyor bu durum?Neden ola ki?