sitare

sitare
@birehveniser
burası gönlümün ve aklımın arşividir.
Kadınlar ki anne olmamak için direniyorlar Erkekler ki savaşmayı tümden unutmuş
Reklam
Bizim bu yokuşların düze çıkacağı yok
Cesur ve onurlu diyecekler Halbuki suskun ve kederliydim
'deplasmandır bu dünya' diyor albino şeyhim
Gözlerinin kırk yıl hatırı var
Reklam