➺G

➺G
@birhemsiree
Bir bibliyofilin anı defteri...
Bir yer var İyiliğin ve kötülüğün ötesinde Seninle orada buluşacağız.
Sayfa 87
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız.
Alıntı
Demek ki bazı acıları ölüm bile unutturamıyor,bazı davranışlar ölümden sonra bile bağışlanmıyor diye düşünüyorum.
Sayfa 60
Alıntı
Kendi yüzümü gördüm senin yüzünde Kendi sesimi duydum senin dudağında.
Sayfa 9
Alıntı
Şu küçücük dünyada herkes incitilmiş, isimsiz, herkes yalnız yerde.
Sayfa 9
1000Kitap