Kitap bitti ve eee noldu şimdi? vaziyetinde ortada kaldım. Gerilim dozu çok güzeldi gerçekten sevdim ama farklı bir son beklerdim sanırım çünkü gerçek mi yanılgı mı arasında git-geller vardı bunun netliğe kavuşmasını isterdim. Aradaki daktilo yazılarını sonuna kadar anlamsız buldum ama en azından o sonunda açıklığa kavuştu. Okuduğum en iyi gerilim romanlarından diyebilirim gayet güzeldi ama daha fazla gerilmek ve korkmak isterseniz Tuhaf Ev'i öneririm o bence bundan daha korkunç, ürkütücü ve rahatsız ediciydi