Bilal Sami Gökdemir'den okuduğum ilk kitaptı şahsen ben çok beğendim kitabı. Olaylar o kadar hızlı ilerliyor ki hemen bitirebileceğiniz bir kitap. Sonunu asla tahmin edemiyorsunuz... Kitabın sonuna yaklaştıkça sonuyla ilgili bazı tahminlerde bulunuyorsunuz ama asla ve asla tahmin etmediğiniz şeyler oluyor.Bir şansı hak eden bir kitap.(ilk defa bir kitap hakkında düşüncelerimi belirttim umarım başarabilmişimdir. Düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim :')