Melisa

Melisa
@birokurdann
kimileri güvende hissetmek için kapılarını sıkı sıkıya kapatır, kimileri kapılarını ardına kadar açar. güvende hissetmek için dünyayla savaşmak bir yoldur, dünyayla barışmakda.güvende hissetmek için ötekiyle bağını koparmak bir yoldur,ötekine sarılmak da başka bir yoldur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bunca yıl sönmemiş umudum, nisan değilse mayıs perşembe değilse pazar.
Kusurlu ve maskesiz
denk getiren Allâh,rast getiren Allâh tevafuğu sen,tesadüf mü sandın?
her şeyin hayırlısı hayırlısının iyisi,kolayı