Okurken hiç kurgu hissetmedim çok gercek çok hayattan yazmıştı ve bn bu kitabı yarım bırakıp tekrar başladım okurken evet bu da doğru diye altını çizdiklerim oldu ben bunu okumayı sevdim.
Kitap okuyan insan güzel insandır, gözleri okumaktan güzelleşmiştir örneğin.Kitap okuyan insan herhangi bir savaştan nasıl galip çıkacağını da bilir, çünkü her sayfada bir savaştan galip çıkmıştır.