Senâ`

Senâ`
@birsenaa
Ben bir samanyolu bedevisiyim artık..
Akl-ı selîm ile düşünmek, kalb-i selîm ile hissetmek, zevk-i selîm ile inşâ etmek...
Reklam
Hayret, bizi ben idrakine ulaştıran son kapıdır.
Özümüzü yitirdiğimiz için kendimize de varlığa da yabancılaşıyoruz. Yabancılaştıkça yabanileşiyor ve zorbalaşıyoruz.
Sadırda olanı okumak, satırda olanı okumaktan daha mühimdir..

Senâ`

, bir kitap okudu
8/10
·256 syf.·
20 günde okudu
·
2023 14. kitabı
Yasin Pişgin
8.9/10 · 413 okunma
Reklam