Anlamıyorsunuz, ben bir bıçak yuttum, diyeceğim. Karnımda bir bıçakla yaşıyorum. Her hareketimde rahmime batan, anneliğimin tam ortasına saplanan bir bıçak. Onu oradan çıkarabilir misiniz?
Bir insan kendini öldürmek için neden böyle bir yol seçer? Çirkin bir binanın damına çıkıp bedenini parçalara ayırarak. Neden bir kutu hap içip sırtüstü uzanmadı örneğin ya da gazı açıp derin bir uykuya dalmadı ya da ille de kanlı bir son istiyorsa niçin bileklerini kesmedi? Neden uçmayı seçti? Bir sincap olamayınca kuş mu olmak istedi? Bu da tıpkı diğerleri gibi sonsuz olasılıklar evreninde bir soru olarak kalacak. Oğlum öldü benim. Kuş olup uçmak için boşluğa bıraktı kendini. Bildiğim ter gerçek bu.