Bazı şeyler dile getirilince büyüsünü yitiriyormuş gibi görünüyor bana. Sanırım kafamızdaki fikirle onun dile getirilişi arasında olması gereken uyumu sağlayamıyoruz, ondan olabilir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neyi bırakmak istiyorsan en başta onu sahiplendiğini ayrımsamıyor musun? İyi de sahiplenmemiş olduğum bir şeyi nasıl bırakabilirim? Bir şeyin sahibi değilsem onu bırakmış olduğumu söylememin ne değeri var? Ancak sahip olduğum şeyi bırakabilirsem bir şeyi bırakmış olduğumu söyleyebilirim. Sahip olmadığım şeyi bırakmış olduğumu söylememin değeri de anlamı da yoktur.