“Elimi dostça omzuna koydum, meğer yarası tam oradaymış..”
İyilik bazen, uzak kalabilmek inceliğini gösterebilmektir. Orada olmak ama yarayı deşmemek..
"Sevmeye dikkat et, sevmeye... İnsanız, alışırız, severiz, sevmeye alışmak yazılıdır insanın toprağına... Lakin gün gelir, sevdiğinle denenirsin, alıştığın şeyleri kaybedersin, talih böyle oyunlar oynar kişiye... Tiryakisi olduğun şeyle imtihan eder seni kader. Alır da onu elinden, çekip alır da bir gün... Neye uğradığını şaşırırsın... Bu yüzden uyanık ol da hiçbir şeye çok alışma hayatta... Sevmek kıvamında gitmeli, anlıyor musun beni, kıvamında..."