Bjkliiiiiiiiiiiiiiiiiii
saat 20:00 de bjk denen 2. sınıf takıma karşı basket maçımız var umarım kazanırız 😤
GS'nin maçı kazandık diye sevinmesi, FB'nin kaybettik diye üzülmesi sırasında BJK'nin Rahatlık seviyesi 🖤🤍🦅
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yen Beşiktaş’ı, şampiyon ol. FB&BJK #FenerinMaçıVar
BJK ayracım, kitabım ve nöbet 🤍
BUGÜN GS-BJK MAÇI VAR MAÇI GALATASARAY ALACAK AMA YİNE DE İZLEMEYİ UNUTMAYALIM