Bjkliiiiiiiiiiiiiiiiiii
saat 20:00 de bjk denen 2. sınıf takıma karşı basket maçımız var umarım kazanırız 😤
GS'nin maçı kazandık diye sevinmesi, FB'nin kaybettik diye üzülmesi sırasında BJK'nin Rahatlık seviyesi 🖤🤍🦅
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yen Beşiktaş’ı, şampiyon ol. FB&BJK #FenerinMaçıVar
BJK ayracım, kitabım ve nöbet 🤍
BUGÜN GS-BJK MAÇI VAR MAÇI GALATASARAY ALACAK AMA YİNE DE İZLEMEYİ UNUTMAYALIM