Bülent Kıyak

Bülent Kıyak
"Geldiğinde hep buradaymış gibi, Gittiğinde hiç yaşanmamış gibisin..." demişti, bir güzel insan bana... ️bk78
Artık, insan olmak gerek!.. Sayımız iyice azaldı.
Sakarya Üni. İnş. Müh.
Eğreti Dünya'nın, İstanbul'u
258 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı

Bülent Kıyak

, bir kitap okudu
9/10
·680 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2022 19. kitabı
Fernando Pessoa
8.4/10 · 14,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
[...] kaybetmiş gibi kederleniyorum, her şeyi görüp, okuyup düşünmemizin imkânsızlığı aklıma geldikçe...
Sayfa 673 - Can Sanat Yayınları·Kitabı okudu
Hayat, var olamayanlara doyamayan, Hiçlik'ten örülü sarmal.
Sayfa 668 - Can Sanat Yayınları·Kitabı okudu
Küçük kız gayet iyi bilir bebeğinin gerçek olmadığını, ama gerçek bir varlıkmış gibi davranır, hem de kırıldığı zaman ağlayacak, üzüntüden harap olacak kadar. Çocuğun marifeti, her şeyi gerçeklikten uzaklaştırabilmesidir.
Sayfa 649 - Can Sanat Yayınları·Kitabı okudu
Şu sıradan "Nasılsınız?" lafını affedilmez bir kabalık olmaktan çıkaran şey varsa, o da genellikle zaten içinin boş, samimiyetsiz olmasıdır.
Sayfa 636 - Can Sanat Yayınları·Kitabı okudu