.., Eğer insanlar ölmeyecek olsalardı ve her şey serbest olsaydı, O da kötü olurdu, değil mi, diye sordu yaşlı düşünür, Hiçbir şeyin serbest olmaması kadar kötü olurdu diyerek tamamladı cümlesini.
Sayfa 39 - Kırmızı Kedi Yayınevi (okur notu: yayınevi yazarın kendine özgü yazım şekline sadık kalmıştır. Buna istinaden, diyaloglar satır sürekliliğinde devam etmektedir ve nokta yerine virgül kullanılmıştır.·Kitabı okudu