bu kitap 4. kitap değil arkadaşlar, kitap 2.5 . en sonda okumakta bir sorun olmasa da kitap 3.kitabın başladığı yerde bitiyor. buna benzer seriler okumuş olsam da bu seri de beni oldukça etkiledi. konu akışı karakterler ve anlatım çok iyiydi.
cam şato serisi dikenler ve güller sarayı serilerini sevenlerdenseniz bu seri de tam size göre diyebilirim. hatta onlardan daha akıcı daha hızlı ilerliyor. çok severek okudum.