"Her şey senin kabahatin olamaz. O kadar güçlü değilsin.Tüm dünya senin kontrolün altında değil."
"Bunu biliyorum."
Finn, "Fakat sana her felaketi önlemen, değer verdiğin herkesin acı çekmesini engellemen gerekiyormuş gibi mi geliyor?" diye sordu. Başımı salladım. Finn, "Fakat bunu yapamazsın," dedi, "bazen insanların kendi başlarının çaresine bakabileceklerine güvenmen gerekir "
"Yaptığının yanlış olduğunu biliyordun nasıl yapabildin bunu?" dedim.
"Onu seviyordum ve onun her istediğini yapardım." derin bir nefes aldı.
"Fakat aşk bu olamaz, öyle değil mi?"
Kesinlikle katılıyorum burası ne kız tavlama yeri ne de sapıklık yapma yeri kitap dışında dm yazmayın, birisi kitap konusu üzerinden bile iğrenç şeyler yazdı hatta bana, yapmayın LÜTFEN!
Hope
@karouhope
·
"Sürekli 'Selam, Merhaba, Nasılsın' gibi başlangıç cümleleriyle gelen arkadaşlar; Lütfen konu kitaplarla ilgili değilse yazmayın, sohbet edecek insan aramıyorum. Direkt konuya girin ya da yazmayın, Lütfen, LÜTFEN, LÜÜTFEENNN!!!!"