📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaptığının yanlış olduğunu biliyordun nasıl yapabildin bunu?" dedim.
"Onu seviyordum ve onun her istediğini yapardım." derin bir nefes aldı.
"Fakat aşk bu olamaz, öyle değil mi?"
Kesinlikle katılıyorum burası ne kız tavlama yeri ne de sapıklık yapma yeri kitap dışında dm yazmayın, birisi kitap konusu üzerinden bile iğrenç şeyler yazdı hatta bana, yapmayın LÜTFEN!
Hope
@karouhope
·
"Sürekli 'Selam, Merhaba, Nasılsın' gibi başlangıç cümleleriyle gelen arkadaşlar; Lütfen konu kitaplarla ilgili değilse yazmayın, sohbet edecek insan aramıyorum. Direkt konuya girin ya da yazmayın, Lütfen, LÜTFEN, LÜÜTFEENNN!!!!"