Linda beni endişelendiriyor .
Ne zaman bir kadınla konuşsam Linda 'ya çok değer verdiğim için de
herhangi bir rahatsızlık çıksın istemiyorum. Bu yüzden bir kadınla
konuştuğumda alçak sesle konuşuyorum.
"Evet, tamam." Yani, "Söyleşiyi bu gece yapmak ister misin? Bir şişe şarabım var,
şömineye birkaç odun attım, yanız olacağım, nereni istersen... " diyemiyorum. Bir kadınla konuşurken hayatımda biri olduğunu belli etmek zorundayım.
hoşlandığın bir kadınla
birlikteysen ve
seks iyiyse eylemin
ötesinde bir şey
gerçekleşir - ruh alışverişi.
öykülerde beslenen o büyük
aşık sıfatını öğrenmek için uygun
bir zamandır..