Mertcan

hayatımda hiç ata binmedim. beni asıl ilgilendiren doğru veya yanlış karar vermek, atlar umurumda değil.
Reklam
dinim yok benim. eğer bir seçim varsa, iyi olmak başka bir şey olmaktan çok daha iyidir.
bize kalanla iyi olmayı öğrenmeliyiz. her şey korkunç giderken yine de devam etmek zorundayız.
Linda beni endişelendiriyor . Ne zaman bir kadınla konuşsam Linda 'ya çok değer verdiğim için de herhangi bir rahatsızlık çıksın istemiyorum. Bu yüzden bir kadınla konuştuğumda alçak sesle konuşuyorum. "Evet, tamam." Yani, "Söyleşiyi bu gece yapmak ister misin? Bir şişe şarabım var, şömineye birkaç odun attım, yanız olacağım, nereni istersen... " diyemiyorum. Bir kadınla konuşurken hayatımda biri olduğunu belli etmek zorundayım.
hoşlandığın bir kadınla birlikteysen ve seks iyiyse eylemin ötesinde bir şey gerçekleşir - ruh alışverişi. öykülerde beslenen o büyük aşık sıfatını öğrenmek için uygun bir zamandır..