İnsanoğlu nankördür işte. Sokakta yalnız bir hayvan görse merhamet duygusu şaha kalkar da o hayvana yardım eder. Hiç mi düşünmez Gazze'de onlarca dilsiz hayvan sokaklarda telef oluyor. Bir çocuğun şekeri elinden alınsa kalkar adaletten bahseder ama Gazze'deki çocukların hayatları ellerinden alınınca gıkı çıkmaz. Şiddete maruz kalan BİR kadın görse ortalığı hemen velveleye verir ama Gazze'de BİNLERCE kadın şiddet, açlık ve tecavüze maruz kalınca kimsenin sesi dahi çıkmaz. Üstelik bu zulme uğrayan kadınların bir çoğu hamile. Bugün şöyle bir alıntıya rastladım; Kimse bir kadına tekme atamaz karnındaki çocuktan başka. Ama bakıyoruz ki olay Gazze'de tersine dönmüş. Gazze'deki kadın karnındaki çocukla beraber tekmeyi yiyor. Ve bu saydıklarım sadece bir kısmı. Evet, biz Gazze taraftarıyız. Ömrümüzün sonuna dek Gazzeyi savunucaz ve oradakileri can kardeşimiz bilicez. Şu çağda Filistin'in ve müslümanların sesini kısamayacaksınız! Filistin özgür olana dek sema "Allah tektir" nidaları ile yankılanacak!!
الله اكبر