Kitabı okurken de bitirdikten sonra da olabilir. Yüreğinizi ısıtan bir cümleyle karşılaşırsanız onu ayrı bir deftere not etmenizi öneririm. Ne sebeple olursa olsun içiniz daraldığında yapmanız gereken tek şey, o defteri açıp okumaktır. Yolunuzu kaybettiğinizde, bir cümlenin size ipucu verebileceğini ve koca bir kitabın yapamadığını tek bir cümlenin yapabileceğini fark edersiniz.