Bahar,Deniz,Efe en sevdiğim karaakterlerden oldu okuduğum zamanda ve sezin ablanın bu kitabı yazdığı çok teşekkür ederim konusu çok etkileyici sürekleyiciydi konu anlatımı çok güzeldi ve karakterler inanılmaz işte burda bu olcak diyince hiç beklenmedik bi olay olması olayın işlenişi sıralanışı çok güzeldi kefiy alarak ve çokda gerilerek okunacak bi kitap ve 37 'nin anlamı efsaneydi.inşallah ikinciside hemen çıkar ben bayıldım...