guzelturkp

guzelturkp
@blnmeyenedoru
Gözlerini yıldızlarda, ayaklarını yerde tut
Sezen'in dediği gibi ; bende gidiyorum:)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Adam inat, kadın çok inat" Keçilerde kaçacak, doğal olarak
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan bir günahı, Seni beklediğim kadar. Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vahmimde gölgeni Gelme,artık neye yarar?
Ama artık gitmek geliyor içimden. Bir sabah masmavi bir bulutun peşinden,dönüşü olmayan yerlere..