ona karşı duygular
beslediğimi gizliyordum ,
sahilde yürüyüş yaparken
sevdiğim koluma girdiğinde
dünyanın en mutlu insanı
olmuştum ,
uzun zamandır bu anı bekliyordum
karşılıklı duygularımızın
olduğunu bilmek güzel bir andır ...
bir dostum
benim aşka olan inancıma inanmazdı ,
karşıma öyle biri çıktı ki
benim sevgi dolu kalbime inandı ,
sadece kalbinize güvenin
o zaman size inanan biri çıkar ...