kendini haklı gören ve üstün gören kişi kimdir
diye sorsam;
kendi ikizini yaratmaya çalışan
kendisine yapılan eleştirilerden beslenen
bunu rekabete çevirendir.
en yakın olduğu kişinin
bazı şeylerinini kıskanan
ondan daha iyisini yapmaya çalışandır.
ve bunlara rağmen kontrol ihtiyacı duyan
MANYAK BİR NARSİST'tir…
"Hayatımda pek çok şey değişti ama değişmeyen tek şey, senin bu dünyada benim için ne kadar eşsiz ve yeri doldurulamaz olduğun."
İyi ki varsın ESMER KADIN 🖤
Kullanıldığınızı hissettiğiniz, kendinizi kötü hissettiğiniz, hak etmediği değeri verdiğiniz insanlar olduğunu düşündüğünüz anlar oluyor.
Ve bu zamanlarda hayata yaklaşımınızı sorguluyorsunuz.
- Engin Altan Düzyatan