📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özlemek .. Yanındayken bile eksik olduğunu hissetmek ..
Öyle en çok sevdiğin zamanlarda bile ic yanması..
Dokunurken iç burkulması.. Bendeki seni anlatmak için şahit tutulacak bir söz dizisinin henüz yeryüzü kitabelerinde yazılmamış olması ne acı ne büyük eksiklik ...⚓T.Y.
Olur olmaz zamanlarda seviyorum ben seni ... Öyle hicbir sebep yokken güneş batarken mesela .. Uykum bölünüp yanimda bulamadigimda ... Sabah kalktığımda aynaya bakarken gözlerimdeki seni seviyorum ...
Bendeki Nazım oluşunu seviyorum mesela yüreğinin erisilmezligini, nefesindeki huzurda seviyorum seni ....⚓T.Y.
Nar-ı cehennem nedir bilirmisiniz ... Düştüğünüz ateşi gözünüz kapalı sevdiniz mı hiç. Peki ya hep eksik sevecek olmak ... Sonunu bildiginiz bir kitabı okudunuz mu hiç? ⚓