merve

merve
@blue_mooon
Vivir mi vida
"Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnan bana, insan fazla yalnız kaldı mı, hastalanır.." John Steinbeck | Fareler ve İnsanlar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yaşanması gerektiği için yaşanmış, Daha fazla yaşanması Doğru olmadığı için bitmiştir... Artık düşünme, Üstünde durma. Hayatında olması gerekenler yanındadır. Olmaması gerekenler uzağında. Hepsi bu kadar..." Senin İçin, Arda Erel
"Seni Düşünmek Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum.." Nazım Hikmet
Çünkü gel, Çünkü gelmen gerek. Çünkü gelmezsen gidecek her şey. Çünkü bir mucize gerek, Bana, Sana, Bize. Yoksa bekleyişler boşa... Çünkü gel, Çünkü yitip gidicek her şey, Yitik ömrüm bileklerimden akıp gidicek, Bekleyişler boşa geçecek. İmkansıza mucize gerek, Sadece Basit Bir Mucize. Özdemir Asaf
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana - sözün kısası, şimdikine öylesine yakın bir dönemdi ki, kimi yaygaracı otoriteler bu dönemin, iyi ya da kötü fark etmez, sadece 'daha' sözcüğü kullanılarak diğerleriyle karşılaştırılabileceğini iddia ederdi." Charles Dickens, İki Şehrin Hikayesi