Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tüm bu yaşananları ihanetinle kirletmiş olsan ki kirlettiğine eminim, senden vazgeçmeyeceğim Zeze. Çünkü sen benim ikinci bir hayat istememe yetecek şekilde var oldun içimde
Selamlar
Öncelikle her seferinde yazarın kalemini sevdiğimi belirtmek zorundayım. Ve herkesin tanışmasını istediğim bir kalem. Ben özellikle ben Hümeyra'nın kitaplarını yakın çevrem okuduğu zaman konuşmayı, dedikodusunu yapmayı çok seviyorum. Kitapları benim damağımda inanılmaz bir tat bırakıyor. Ama ilk kez bu kitapta çok kırgınım. Çünkü benim şimdiye kadar okuduğum tek mutsuz sonlu Hümeyra kitabı. Bu yüzden kalbim biraz kırık. Kitapla ilgili çok fazla detay vermiyorum. Çünkü okuduğunuz zaman bütün hisleri okurken benim gibi dorukta yaşamanızı istiyorum. İlk kitabın sonunda Cavidan'ın (Dila) vurulmasını okumuştuk, bu kitapta uyanması ve tedavi süreciyle devam ediyoruz. Cavidan(Dila) hastanede yatarken İskender' in şehri birbirine katmasını okuyoruz. Öyle ki hasta yatağında kadının yüzüne bakamayacağı için sorumlularını bulmaya çalışmıştır günlerce. Ve sevdiği kadının yanına sorumluları bulup cezalarını verdiği şekilde gider hasret giderir. İşte tam bu noktada çiftimizin mutlu olmasını bekliyoruz. Çünkü bir evlilik teklifi geliyor.İlk kitaptan beri biz bunun yaşanmasını bekliyorduk kabul edin. Ama evliliklerine giden yol bu kadar kolay olmayacaktır. Türlü zorluklar çiftimizi bekler. Ama asıl önemli olan bu zorlukların sonunda mutlu bir yol var mıdır? ( bu kısım spoiler olacağı için söylemeyeceğim.) İskender ve Cavidan (Dila) çiftinden hariç benim yan karakter sevdam bu kitapta çok çok üst seviyedeydi. Evet kimlerden bahsettiğimi anladınız bence; Ali ve Şahnar. Yüreklerinde ikisinin de aynı yara varken birbirlerine tutunmaya çabalayan taze bir çift onlar. Aralarında gelişen o samimi bağı, yavaş ilerleyen ilişkiyi ve ciddi anlamda kenetlenmiş hallerini okumak benim için çok özeldi. Onların cephesinde de çok kalp kırıcı olaylar yaşandı. Ama bu onların bence birbirlerine
Selamlar
Öncelikle her seferinde yazarın kalemini sevdiğimi belirtmek zorundayım. Ve herkesin tanışmasını istediğim bir kalem. Ben özellikle ben Hümeyra'nın kitaplarını yakın çevrem okuduğu zaman konuşmayı, dedikodusunu yapmayı çok seviyorum. Kitapları benim damağımda inanılmaz bir tat bırakıyor. Ama ilk kez bu kitapta çok kırgınım. Çünkü benim şimdiye kadar okuduğum tek mutsuz sonlu Hümeyra kitabı. Bu yüzden kalbim biraz kırık. Kitapla ilgili çok fazla detay vermiyorum. Çünkü okuduğunuz zaman bütün hisleri okurken benim gibi dorukta yaşamanızı istiyorum. İlk kitabın sonunda Cavidan'ın (Dila) vurulmasını okumuştuk, bu kitapta uyanması ve tedavi süreciyle devam ediyoruz. Cavidan(Dila) hastanede yatarken İskender' in şehri birbirine katmasını okuyoruz. Öyle ki hasta yatağında kadının yüzüne bakamayacağı için sorumlularını bulmaya çalışmıştır günlerce. Ve sevdiği kadının yanına sorumluları bulup cezalarını verdiği şekilde gider hasret giderir. İşte tam bu noktada çiftimizin mutlu olmasını bekliyoruz. Çünkü bir evlilik teklifi geliyor.İlk kitaptan beri biz bunun yaşanmasını bekliyorduk kabul edin. Ama evliliklerine giden yol bu kadar kolay olmayacaktır. Türlü zorluklar çiftimizi bekler. Ama asıl önemli olan bu zorlukların sonunda mutlu bir yol var mıdır? ( bu kısım spoiler olacağı için söylemeyeceğim.) İskender ve Cavidan (Dila) çiftinden hariç benim yan karakter sevdam bu kitapta çok çok üst seviyedeydi. Evet kimlerden bahsettiğimi anladınız bence; Ali ve Şahnar. Yüreklerinde ikisinin de aynı yara varken birbirlerine tutunmaya çabalayan taze bir çift onlar. Aralarında gelişen o samimi bağı, yavaş ilerleyen ilişkiyi ve ciddi anlamda kenetlenmiş hallerini okumak benim için çok özeldi. Onların cephesinde de çok kalp kırıcı olaylar yaşandı. Ama bu onların bence birbirlerine