Selam arkadaşlar iyi geceler.Bir hafta kadar bir zaman önce izledim bu filmi.Ve gerçekten çok beğendim konular karmaşık bir şekilde ilerlemiyor basit ve sade. Yalnız hikayeyi iyi dinlemelisiniz. İyi dinlemelisiniz, bunun iki sebebi var, çünkü hikayenin iki yönü var anlatıcının hikayesi ve hikayesini çaldığı genç subayın hikayesi bu iki hikaye de beni çekti iki hikayeyi de çok sevdim. Tutkuyla yazacak bir şeyler bulabilmek ancak tutku ile yaşanmış bir hayatın eseri olabilir. Böyle şeyleri kendi hayatında yaşayacak imkan, acı ve bu kelimeleri yazıya dökmesinin tüm gerekçelerine sahip değildi belki ama yine de bu birinin hayatını çalmasına sebep olamazdı.Bunu kabul edemedi belki de kendisini her ne kadar uzlaşmacı kabul etse de sevdiği adamın bunu yapabildiğine inanmak bunu bilmek Allah'ım olabilir mi bu? Yıllarca kiminle yaşamıştı hayaller kurmuşlardı ve yeni bi hayat bu şekilde gölgelenmesi mi gerekiyordu. Tabi bu filmden çıkartabileceğiniz psikolojik tahlil.Filmde bu şekilde geçmiyor benim senaryom biraz bu son kısım ama kızın psikolojik durumu aşağı yukarı bu.Eşinin yaptığına başta uzlaşmacı bir şekilde yaklaşıyor fakat sonra bunu kaldıramıyor olacak ki terk ediyor.Ve biz bunu meraklı bir kızdan öğreniyoruz.Ben yine de kadının bu yaptığını fikrini değiştirmesini vicdan meselesi yapmasını açıkçası saçma buldum.Dediğim gibi iki hikaye var ilki genç subayın hikayesi ve bu subayın karısı ve ölen çocuğu ile ilgili ne yazdığını bilmesek de onun hayatını anlatan hikaye bu hikayeyi başta gördüğümüz son kitabını tanıtan yazardan öğreniyoruz ve diğer hikaye de yazarın kendi hikayesi bu hikaye biraz karışık hikaye ana hikaye imiş gibi gözükse de filmin şimdiki zamanında o da eskimiş bir hikaye ve meraklı stajyer kızdan, kızın onu zorlamasıyla öğreniyoruz yazarın son kitabım