Hepimizin içindeki Tanrı, Öz, Sevgi bize yaşamımızın ta başından beri hep aynı mesajı veriyor:
BİR'siniz.
Egomuz isebunu tam zıddını bağıra bağıra söylüyor:
AYRI'sınız.
Egomuzun sesini dinleyerek geldiğimiz durum ortada.
Bir de Özümüzün münih, ahenkli sesine kulak vermeyi denesek.