Sen, kış güneşi
Uyandım seninle , yeşillendim
Tomurcuklandım rengarenk çiçeklere
Söylemedim kimselere
Gebeyim hangi meyveye
Sürpriz olsun istedim.
Geç doğacaksın galiba bugün
Olsun, beklerim ben seni dalımda
Elini çabuk tutsan yine de
Ürperiyor içim
Bir his var, kötü bir his
O gelen de kim?
Rüzgar!
Burda ne işin var?
Güneş seni burda yaşatmaz!
Üşüyorum.
Hem de çok!
Ellerim kayıyor
Tutamıyorum.
Ah güneş!
Doğdun nihayet!
Nerde kaldın! Düşüyordum az kalsın!
Ama,
Ama ben hala üşüyorum.
Ne zaman gidecek bu rüzgar?
Yoksa,
Yoksa senin geldiğinden mi haberi yok?
Güneş!